מסיקה לא מפחד מהאיומים: "ראיתי את ההלם בעיניים של המחבלת"

דוד לזר 4 Comment on מסיקה לא מפחד מהאיומים: "ראיתי את ההלם בעיניים של המחבלת"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שהפלסטינים ממשיכים להסית נגדו ולאיים עליו ברצח, ראש מועצת שומרון לשעבר גרשון מסיקה שדרס מחבלת פלסטינית בעת שהייתה בדרכה לבצע פיגוע דקירה בחטמ"ר שומרון – מגיב הבוקר (שלישי) לבצלאל קאהן ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי' ומבהיר כי הוא לא חושש מהאיומים.

"האמת היא שאני לא מתרגש, הרי רק מספיק שאני יהודי וזו כבר סיבה מספיקה בשביליהם בכדי לרצוח אותי, רק בגלל שצריך לדאוג גם על 'ונשמרתם' לכן הודעתי על האיומים לשב"כ ולמשטרה, במקביל המועצה נתנה לי את הג'יפ של הקב"ט שהוא ממוגן ירי".

ההסתה נגד מסיקה

ההסתה נגד מסיקה

על ההסתה נגדו הוא מספר כי "חרה להם שמנעתי פיגוע, כי הרי המחבלת הזו רצתה לבצע את זממה ולהרוג יהודים, והנה מתוקפת היא הפכה למותקפת, ואת זה ראיתי עליה, את המבט של התדהמה בעיניים שלה, היא לא הבינה מאיפה זה בא לה".

"אנחנו המדינה היחידה בעולם שהיא מדינת חלם", אומר מסיקה, "אם הייתי ערבי הייתה לי הרבה מוטיבציה להיות מחבל, הרי המחבלים נכנסים לכלא, ולאחר מכן משתחררים בעסקה, ואז הם הופכים להיות גיבורים לאומיים, והרשות הפלסטינית ממנת את משפחתם", לדבריו, "כל עוד אנחנו ממנים את הרשות, והם ממשיכים את ההסתה והשנאה – המצב ימשך".

לדבריו, "אנחנו צריכים לבוא אליהם ולומר להם, 'רשות נכבדה, לא יתכן שבכסף שאנחנו מממנים אתכם אתם מסיתים ומממנים את הטרור, אם אתם רוצים שנמשיך לממן תתחילו ליבש את הביצה".

"תראה, זה לא יאומן, אין מחסום אחד היום בכל יהודה ושמרון – ומרקם החיים של הפלסטינים יותר חשוב מחיי יהודים, זו המציאות בשטח", אומר מסיקה.

האם פניתם לשר הביטחון יעלון בעניין? "יש פחד מה יגיד העולם, תראה איך רוסיה מתנהגת אלפי קילומטרים מארצה, היא לא עושה חשבון. וכאן לוקחים את השוטר שירה במחבלת לחקירה".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בכל מילה אתה צודק!

  2. 1

    יישר כחך – חזק וברוך ,כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו , ירבו כמותך בישראל .